Klaar voor de start... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van sdc2016 - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van sdc2016 - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: sdc2016

Blijf op de hoogte en volg sdc2016

26 Augustus 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog 1 nachtje slapen.....en dan is het zover! Morgen, zaterdag 27 augustus, start de eerste etappe van ca. 170km van de Bossche Sint Janskathedraal naar Aalst (België).

Om 8:00 uur krijgen we de stempel van de kathedraal en bisschop De Korte zal ons de pelgrimszegen geven. Voor wie wil: van harte welkom om hier bij te zijn en ons uit te zwaaien. Dit alles zal, ivm de kermis, aan de noordkant (in de tuin) van de Sint Jan zijn.

Voor achtergrond-informatie over onze tocht zie www.sdc2016.nl

Morgen begint onze bijzondere tocht en heel graag fietsen we voor deze mooie Stichting Gefeliciflapstaartbox omdat ieder kind zijn verjaardag moet kunnen vieren!!

Op deze pagina plaatsen we iedere avond een terugblik op de etappe van de dag!

• 26 Augustus 2016 - 21:05

Zr. Giovanni:

Helaas kan ik niet bij de bisschopszegen zijn maar dat neemt niet weg dat ik jullie toch van harte het aller, allerbeste toewens en in mijn gebed extra aan jullie zal denken.
    Blijf gezond en kom weer heelhuids thuis.
    Hartelijke groet,

Zr. Giovanni

• 26 Augustus 2016 - 21:10

Lonneke:

Heel veel succes en fietsplezier heren!

• 27 Augustus 2016 - 10:11

Karin Van Loenen:

De zegen vanmorgen voor jullie was erg mooi, en er was een geweldige opkomst !!
    Hoop dat jullie een goede etappe hebben vandaag, en vooral ook heel veel plezier met elkaar hebben.
    Groetjes Karin